.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش خاتمی به دیدار اصلاح طلبان با لاریجانی

محمدرضا خاتمي در واكنش به خبر ديدار محرمانه علي لاريجاني با برخي اصلاح‌طلبان براي شركت در انتخابات آينده مجلس گفت: ما مساله پشت پرده و نياز به واسطه نداريم، بلكه اصول و برنامه‌هايي داريم كه بايد تضمين شود تا در انتخابات مشاركت كنيم.

نايب‌ رئيس مجلس ششم در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا افزود: برگزاري انتخابات آزاد، به رسميت شناختن احزاب و مطبوعات مستقل و آزادي زندانيان سياسي خواسته اصلي ما است و هر كسي انتخابات پر شور مي‌خواهد بايد اين شرايط را فراهم كند.

وي ادامه داد: پيش زمينه برگزاري انتخابات آزاد اين است كه به فرمايش امام (ره) نظاميان به پادگان‌ها برگردند و عرصه سياسي را به فعالان سياسي بسپارند، اگر كسي خواستار حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات است بايد اين شرايط را تامين كند.

خاتمي تاكيد كرد: ما به روندگذشته انتقاد داريم و بايد تضمين داده شود كه انتخابات بر اساس اصول قانون اساسي و به صورت آزاد برگزار خواهد شد، ما نيز در صورت تحقق اين اصول، توان پرشور كردن انتخابات آزاد را داريم و نجات كشور را نيز در برگزاري انتخابات آزاد مي‌دانيم.

پيش از اين يكي از نمايندگان اصلاح طلب مجلس ششم از حضور در جلسه اي محرمانه با علي لاريجاني، رئيس مجلس خبر داده بود .به گفته اين نماينده لاريجاني در اين جلسه خواستار حضور چهره هاي معتدل اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شده و قول تاييد صلاحيت به آنها داده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 تير 1390
آقای دکتر خاتمی ، بهتر نیست پزشکان هم به مطبشان برگردند ؟؟ با این استدلال و افاضات شما ، میشود پاسخ دهید از کی تا حالا طبیب ، فعال سیاسی است ؟؟
حسین 4 مرداد 1390
آقای دکتر خاتمی ؛ حرفاتون متینه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.